Puhelintiedustelut MA-PE: 10-18

Search

PALAUTTEEN JÄTTÄMINEN

Annetut palautteet julkaistaan aina ilman henkilötietoja, ellei asiakas erikseen toivo muuten.

Kaavakkeeseen jätetyt yhteystiedot eivät tule julkaistuun palautteeseen mukaan. 

Palautteiden yhteydessä julkaistaan tehty toimenpide ja keksitty nimi palautteen antajalle.

Palvelun läpinäkyvyyden ja jokaisen asiakkaan samanarvoisen kohtelun vuoksi, noudatamme yhdenmukaista prosessia asiakkaan antaessa negatiivista palautetta.

Asiakas voi ilmoittaa tyytymättömyytensä kenelle tahansa Estetiikka Mansurowin työntekijälle puhelimitse, tulemalla paikalle, sähköpostitse tai palautelomakkeella. Negatiivisen palautteen suhteen asiakkaaseen otetaan yhteyttä viimeistään 14 vuorokauden kuluttua palautteen vastaanottamisesta.

1. Mikäli tyytymättömyys koskee toimenpidettä

1.1. Asiakkaalle varataan ilmainen vastaanottoaika.

Vastaanotto aloitetaan sillä, että asiakkaalle kerrotaan, että mikäli asiakas on tyytymätön vielä vastaanoton jälkeen, asiakas voi hakea apua Varsinais-Suomen hyvinvointialueen potilasasiavastaavalta sekä tehdä potilasvahinkoilmoituksen. Estetiikka Mansurow ei tarjoa ilmaisia korjaavia toimenpiteitä, vaan mahdollinen uusi toimenpide kustannetaan Potilasvahinkovakuutuksen korvausrahoilla tai asiakkaan kustantamana.
    Vastaanotolla asiakas saa tarkemmin kertoa tyytymättömyydestään ja leikannut kirurgi arvioi tilannetta:
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millainen mahdollinen parantumisaika olisi hyvä odottaa
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot

1.2. Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanotosta

Asiakkaalta pyydetään kuvausta ja kuvia tilanteesta. Samalla informoidaan, että mikäli asiakas on tyytymätön vielä vastauksen jälkeen, asiakas voi hakea apua Varsinais-Suomen hyvinvointialueen potilasasiavastaavalta sekä tehdä potilasvahinkoilmoituksen. Estetiikka Mansurow ei tarjoa ilmaisia korjaavia toimenpiteitä, vaan mahdollinen uusi toimenpide kustannetaan Potilasvahinkovakuutuksen korvausrahoilla tai asiakkaan kustantamana.
Kuvien ja/tai kuvauksen perusteella, viimeistään 14 vuorokauden sisällä, pois lukien loma-ajat, leikannut kirurgi arvioi tilannetta:
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millainen mahdollinen parantumisaika olisi hyvä odottaa
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot


2. Mikäli tyytymättömyys koskee palvelun muuta vaihetta

Asiakkaalta kysytään tarvittaessa tarkennusta tyytymättömyyden aiheesta, viimeistään 14 vuorokauden sisällä, pois lukien loma-ajat. Asiakkaalle selvitetään
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot


Työntekijöidemme turvaksi, mikäli asiakas käyttäytyy aggressiivisesti tai uhkailee fyysisellä, henkisellä tai liiketoimintaa haittaavalla tavalla missä tahansa vaiheessa palveluprosessia, asiakas ohjeistetaan ottamaan yhteyttä Varsinais-Suomen potilasasiavastaavaan ja asiakassuhde päätetään.

 

 

Potilasvakuutuskeskukselta tulleisiin kyselyihin vastataan viipymättä, jotta asia etenisi molempien osapuolien eduksi nopeasti.

Estetiikka Mansurow

Löysitkö etsimäsi?

Jes!