- MA-PE: 8-18, Lokakuun LAUANTAIT 12-16/ Puhelintiedustelut MA-PE: 10-18
- 044 986 5510
- Brahenkatu 6, 20100 Turku
Annetut palautteet julkaistaan aina ilman henkilötietoja, ellei asiakas erikseen toivo muuten.
Kaavakkeeseen jätetyt yhteystiedot eivät tule julkaistuun palautteeseen mukaan.
Palautteiden yhteydessä julkaistaan tehty toimenpide ja keksitty nimi palautteen antajalle.
Palvelun läpinäkyvyyden ja jokaisen asiakkaan samanarvoisen kohtelun vuoksi, noudatamme yhdenmukaista prosessia asiakkaan antaessa negatiivista palautetta.
Asiakas voi ilmoittaa tyytymättömyytensä kenelle tahansa Estetiikka Mansurowin työntekijälle puhelimitse, tulemalla paikalle, sähköpostitse tai palautelomakkeella. Negatiivisen palautteen suhteen asiakkaaseen otetaan yhteyttä viimeistään 14 vuorokauden kuluttua palautteen vastaanottamisesta.
1. Mikäli tyytymättömyys koskee toimenpidettä
1.1. Asiakkaalle varataan ilmainen vastaanottoaika.
Vastaanotto aloitetaan sillä, että asiakkaalle kerrotaan, että mikäli asiakas on tyytymätön vielä vastaanoton jälkeen, asiakas voi hakea apua Varsinais-Suomen hyvinvointialueen potilasasiavastaavalta sekä tehdä potilasvahinkoilmoituksen. Estetiikka Mansurow ei tarjoa ilmaisia korjaavia toimenpiteitä, vaan mahdollinen uusi toimenpide kustannetaan Potilasvahinkovakuutuksen korvausrahoilla tai asiakkaan kustantamana.
Vastaanotolla asiakas saa tarkemmin kertoa tyytymättömyydestään ja leikannut kirurgi arvioi tilannetta:
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millainen mahdollinen parantumisaika olisi hyvä odottaa
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot
1.2. Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanotosta
Asiakkaalta pyydetään kuvausta ja kuvia tilanteesta. Samalla informoidaan, että mikäli asiakas on tyytymätön vielä vastauksen jälkeen, asiakas voi hakea apua Varsinais-Suomen hyvinvointialueen potilasasiavastaavalta sekä tehdä potilasvahinkoilmoituksen. Estetiikka Mansurow ei tarjoa ilmaisia korjaavia toimenpiteitä, vaan mahdollinen uusi toimenpide kustannetaan Potilasvahinkovakuutuksen korvausrahoilla tai asiakkaan kustantamana.
Kuvien ja/tai kuvauksen perusteella, viimeistään 14 vuorokauden sisällä, pois lukien loma-ajat, leikannut kirurgi arvioi tilannetta:
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millainen mahdollinen parantumisaika olisi hyvä odottaa
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot
2. Mikäli tyytymättömyys koskee palvelun muuta vaihetta
Asiakkaalta kysytään tarvittaessa tarkennusta tyytymättömyyden aiheesta, viimeistään 14 vuorokauden sisällä, pois lukien loma-ajat. Asiakkaalle selvitetään
– mitkä tekijät ovat mahdollisesti aiheuttaneet tilanteen
– millaisia ratkaisuja tilanteeseen on ja mahdolliset hinta-arviot
Työntekijöidemme turvaksi, mikäli asiakas käyttäytyy aggressiivisesti tai uhkailee fyysisellä, henkisellä tai liiketoimintaa haittaavalla tavalla missä tahansa vaiheessa palveluprosessia, asiakas ohjeistetaan ottamaan yhteyttä Varsinais-Suomen potilasasiavastaavaan ja asiakassuhde päätetään.
Potilasvakuutuskeskukselta tulleisiin kyselyihin vastataan viipymättä, jotta asia etenisi molempien osapuolien eduksi nopeasti.
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com