Search

 Puhelintiedustelut MA-PE: 10-18

Kesälomat 2022

Lomailemme seuraavat viikot kesällä, jolloin yksityissairaalamme on kokonaan suljettu: vko 22, 30.5.-5.6.2022 vko 32, 8.8.-14.8.2022 Ps. Juhannuksena olemme kiinni torstaista klo 15 alkaen. Muut poikkeusaukioloajat löydät kotisivujemme alalaidasta.

“Furkat teki loistavaa työtä kokemuksella”

Kiiros Furkat! Kiitos ystävällinen hoitotiimi!Olin kauan miettinyt rintojen korjausleikkausta rintasyövän jälkeen. Rintojen kokoerosta johtui päivittäiset niska ja hartikivut, sekä koko elämänlaatu ei ollut enää ennallaan.Päätin matkustaa keskieuroopasta tapaamaan Furkat Mansurowia ja kuulemaan hänen mielipiteensä. Hän kuunteli ja antoi oman näkemyksensä.Sain heti todella luotettavan ja turvallisen kuvan kaikesta ja en enää harkinnut enemies.Nyt on toimenpide takana ja kaikki hyvin. Leikkaus meni loistavasti, Rinnat on taas samaa paria ja niskakivut loppuivat siihen.Furkat teki loistavaa työtä kokemuksella ja mahtavalla ammattitaidollaan.Hoitotiimi hänen lisäkseen on lämminhenkinen ja ystävällinen porukka.Kiitollisuudella suosittelen Estetiikka Mansurowin toimenpiteitä oman kokemukseni jälkeen. Seija

“Asioista rehellisesti puhuminen, lisäsi luottamustani”

Hei ja kiitos loistavasta palvelusta. Kun saavuin konsultaatioon, minulle tuli heti tunne, että minua kuunnellaan ja minun kaikkiin kysymyksiini halutaan vastata.Huolenaiheeni otettiin todesta ja tuli olo, että Furkat on erittäin vastuuntuntoinen kirurgi. Asioista rehellisesti puhuminen, lisäsi luottamustani. Koko asiointini ajan, minulla oli tunne, että lopputuloksesta halutaan mahdollisimman hyvä ja esteettisesti kaunis. Leikkaukseen tullessa, oli rauhallinen olo, sillä olin vakuuttunut olevani hyvissä käsissä. Leikkaus ja sen jälkeinen aika meni todella hyvin. Nähdessäni arvet, olin yllättynyt, kuinka siistit ja hienot ne olivat, tehtiinhän minulle kuitenkin implanttien poisto enblocilla. Ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta jätti jälkeen hyvän tunteen kokonaisuudessaan leikkauskokemuksesta. Voin oman kokemukseni perusteella lämpimästi suositella Estetiikka Mansurowin palveluita myös muille.

Lomailemme vko 37

Estetiikka Mansurow lomailee vko 37, joten yksityisklinikkamme on kiinni ajalla 13.9.-19.9.2021. Muistathan kuitenkin, että toimenpideasiakkaana saat aina olla yhteydessä, jos jokin huolettaa.

“Voin pelkästään suositella Furkat Mansurowia”

Minulle tehtiin tänä keväänä sisempien häpyhuulten liikakasvun muotoiluleikkaus (labiaplastia) Estetiikka Mansurowissa. Olin jo koko aikuisiän miettinyt leikkaukseen menemistä ja aina siirtänyt asian pois mielestäni, koska leikkaukseen meneminen pelotti. Pelko oli kuitenkin turha, leikkaus oli nopea ja lähes kivuton. Sain alkuun rauhoittavaa, koska olin hieman hermostunut. Kun leikkaus aloitettiin, tunsin kipua ainoastaan ensimmäisen puudutuspiikin kohdalla (tämäkään kipu ei saanut edes silmiä kostumaan). Kun puudutusaine alkoi vaikuttaa, olin hieman hämilläni, miten tunnoton koko alueesta tuli kertaheitolla. Sain seurata käsipeilillä leikkausta ja muistan vain ihmetelleeni, miksen tunne mitään muuta kuin valtavaa helpotusta, kun olin vihdoin päättänyt tehdä tälle asialle jotakin. Furkat jutteli koko toimenpiteen ajan niitä näitä ja hänestä jäi erittäin positiivinen kuva. Leikkaus kesti n. 20min (leikkauskohdan piirtäminen ym. mukaan lukien meni n. tunti) ja siitä lähdin sitten bussilla kotiin toipumaan. Kun puudutusaineen teho lakkasi, oli leikkauspäivänä jonkin verran jomotusta, mutta lääkkeillä pysyi hyvin hallinnassa. Alapää oli aika arka n. 2viikkoa, mutta esimerkiksi vessassa käyminen ei sattunut lainkaan, vaikka alunperin sitäkin pelkäsin. Se, ettei saanut istua, oli ehkä suurin haaste koko toipumisprosessissa, mutta kun tikeistä pääsi eroon 3vk jälkeen, tuntui alapääkin jo lähes terveeltä. Kaikki sujui niin helposti ja kivuttomasti, että voin pelkästään suositella Furkat Mansurowia. -Minna-

“Olen niin tyytyväinen. Taas kerran. “

Laitettiin “pikkasen” täytteitä rouvan naamariin…. Pikkasen.. Ha ha ha.Tänään aamulla tajusin, että nyt kun Furkat täytti myös noita ns. tupakoitsijan ryppyjä (kuten hän taisi asian ilmaista) ylähuulestani niin näyttää siltä, se myös jostain syystä on tasoittanut ihan todella paljon ylähuulessani ollutta epäsymmetrisyyttä. Omissa silmissäni huulet näyttävät nyt lähes symmetrisiltä, ja en kuitenkaan tullut tästä epäsymmetria -asiasta mitenkään hänelle maininneeksi. Olen niin tyytyväinen. Taas kerran. 😍 – Teija

“Elämänlaatu suorastaan parani kun tuli pirteempi ja nuorekkaampi olemus”

Kohta vuosi yläluomi-ja kaulankiristysleikkauksesta! Palaute tulee vasta nyt mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Eli kiitos vielä. Olen ollut erittäin tyytyväinen, että leikkaukset tehtiin. Elämänlaatu suorastaan parani kun tuli pirteempi ja nuorekkaampi olemus.Toimenpiteet tehtiin puudutuksessa ja kivut hoidettiin hyvin. Tunsin, että minusta pidettiin hyvää huolta ja toiveitani kuunneltiin. Lopputulos on luonnollinen ei kiristetty! Voin lämpimästi suositella – taitava, ystävällinen henkilökunta ja erityiskiitos Furkat -tämä sijoitus kannatti! – Tuula 63v

Estetiikka Mansurow

Löysitkö etsimäsi?

Jes!

https://depicter.com/

TUTUSTUMISHINNAT

HINNAT LASKENEET JOPA YLI

1000€